Žymos archyvas: rinkodara

Metas susigrąžinti bendražmogiškus grožio dėsnius? (0)

Leonardo Davinčio piešinys 1490 | wikipedia.org nuotr

Rinkodaros ir komunikacijos žinovai gerai žino, kad vaizdiniai padeda atkreipti žmogaus dėmesį, perteikti ir sustiprinti perduodamą žiną. Tačiau jie pastebi, kad žmonės, gyvenantys žinių pertekliaus pasaulyje, išmoksta nepaisyti juos supančių regimų žinių.

Tad tenka kovoti už žmonių dėmesį, ieškant būdų išsiskirti žinių sraute. Taip aplinka prisipildo vaizdinių, kurie žmones patraukia šiurpindami ar net priversdami pasibjaurėti. Ką išties taip laimime ir į kokią ateitį tai mus veda?

Pažvelkime į vaizdinę komunikaciją, pasitelkdami meno psichologiją. Skaityti toliau

Lietuvos judriojo ryšio bendrovės atsisako įžūlios rinkodaros (0)

antenaLietuvos mobiliojo ryšio bendrovės „Bitė“, „Omnitel“ ir „Tele2“, siekdamos užtikrinti tinkamą vartotojų privatumo apsaugą, ėmėsi iniciatyvos ir savo gera valia parengė bei pasirašė Tiesioginės rinkodaros telefonu etikos kodeksą.

Pasirašydamos šį kodeksą, visos trys bendrovės įsipareigojo vykdyti tik teisėtą tiesioginę rinkodarą telefonu, naudodamos tinkamas ir visuotinai priimtinas priemones bei laikydamosi Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo, Skaityti toliau

Lietuvių sukurtas įrenginys leidžia stebėti žmonių srautus net mobiliaisiais įrenginiais (0)

Gamintojų nuotr.

Žmonių srautai – vienas svarbiausių rodiklių daugelyje verslo sričių, leidžiantis spręsti apie rinkodaros kampanijų efektyvumą, padedantis optimizuoti darbo laiką. Siekdami, kad verslininkai galėtų juos valdyti, lietuviai sukūrė unikalų žmonių srautų skaičiavimo sprendimą „SEMSeye“.

Nedidelis įrenginys tvirtinamas ant lubų, virš įėjimų į parduotuves, kavines, sporto klubus, parodas, koncertus, forumus, arba transporto priemonėse: autobusuose, traukiniuose, keltuose. Vaizdo kameros pagalba skaičiuojami įeinantys ir išeinantys žmonės. Informaciją apie tikslų apsilankiusiųjų skaičių tam tikru laiku vartotojas gali sekti Skaityti toliau

Ar skaitantys darbuotojai uždirba daugiau? (1)

homebrewedchristianity.com nuotr.

JAV atlikti tyrimai parodė, kad darbuotojai, perskaitantys bent septynias knygas per metus, uždirba du kartus daugiau nei tie, kurie perskaito vos vieną. Lietuvos verslininkai pripažįsta, kad aktualių knygų skaitymas gali turėti įtakos efektyvesniam darbui, tačiau to daryti darbuotojų neverčia.

Skatindami darbuotojus skaityti įmonių atstovai biuruose įrengia bibliotekas. „Ta pačia knyga dalintis keliems žmonėms ne tik taupu ir racionalu, bet naudinga ir įmonei – perskaitę knygą bendradarbiai gali ją aptarti, diskutuoti, kartu mokytis pritaikyti naujas idėjas“, – mano verslininkas Vladas Lašas, UAB „Skubios siuntos“ vadovas. Skaityti toliau