Žymos archyvas: reklama

Pristatyti nauji „Sony“ teleobjektyvai skirti portretinei fotografijai ir kompaktiška blykstė (nuotraukos) (1)

„Sony“ | Rengėjų nuotr.

„Sony“ pristatė du naujus keičiamus objektyvus, skirtus „E-mount“ serijos fotoaparatams: vidutinio nuotolio teleobjektyvas „FE 100 mm F2.8 STF GM OSS“ („SEL100F28GM“) yra naujasis „G Master Series“ flagmanas, sukurtas išgauti itin švelnų išsiliejusio fono efektą; kompaktiškas ir nedidelio svorio „FE 85 mm F1.8” („SEL85F18”) padeda sukomponuoti nepriekaištingai atrodančius portretinės fotografijos kadrus. Kartu su šiais objektyvais debiutuoja ir nauja didelės galios kompaktiška blykstė „HVL-F45RM“, skirta „α7“ serijos fotoaparatams ir valdoma nuotoliniu būdu. Skaityti toliau

Seimas apribojo tabako gamintojų ir prekybininkų galimybę remti renginius (1)

pmi.com nuotr.

Seimas priėmė Tabako, tabako gaminių ir su jais susijusių gaminių kontrolės įstatymo pataisas (projektas Nr. XIIP-4429(2), kuriomis nuspręsta ne tik drausti tabako gaminių ir su jais susijusių gaminių įsigijimo ir (ar) vartojimo skatinimą, bet ir rėmimą bet kokia forma ir bet kokiomis priemonėmis.

Pakeitimais nuspręsta panaikinti iki šiol galiojusią išimtį, kad tabako gaminių reklamos draudimas netaikomas juridinio asmens ar užsienio juridinio asmens filialo, gaminančio tabako gaminius arba kurio pagrindinė veikla yra prekyba tabako gaminiais, pavadinimo (firmos vardo) pateikimui jų remiamų renginių metu ir šių renginių rėmėjų sąrašuose.

Skaityti toliau

V. Vasiliauskas. Lietuviška svajonė: viską uždrausime, visus nubausime (4)

Valdas Vasiliauskas | penki.tv nuotr.

Prisimenant vieną nuvainikuotą lietuvių literatūros klasiką, Lietuva rinkimų  vajaus metu – tikras  varganas Nykos valsčius. Kur pakilus  ūpas, šventiškos spalvos ir maršai, nes rinkimai – demokratijos triumfas,  demokratinės valstybės piliečių  šventė? Nykulys ir pilkuma.

Vakare keliaudamas per TV kanalus, atsitiktinai  užklydau į Lietuvos nacionalinį radiją ir televiziją (LRT), tiesiogai transliavusią žurnalisto Edmundo Jakilaičio, ekonomisto Gitano Nausėdos ir verslininko Roberto Dargio pokalbį. Skaityti toliau

Reklama Švedijos nacionalinėje televizijoje: etniniai švedai taip pat turi integruotis (video) (6)

youtube.com stopkadras

Švedijos nacionalinėje televizijoje pradėta transliuoti reklama, kurioje raginama pradėti kurti Naująją Švediją. Pagrindinė tokios Naujosios Valstybės idėja – į ją integruotis turės ne migrantai, atvykę į šalį, tačiau ir patys etniniai švedai.

Reklamoje teigiama:

„Nėra kelio atgal. Švedija jau niekada nebus tokia, kaip anksčiau. Europa transformuojasi. Ir Švedija turi būti saugiu prieblobsčiu pabėgėliams.“ Skaityti toliau

Metas susigrąžinti bendražmogiškus grožio dėsnius? (0)

Leonardo Davinčio piešinys 1490 | wikipedia.org nuotr

Rinkodaros ir komunikacijos žinovai gerai žino, kad vaizdiniai padeda atkreipti žmogaus dėmesį, perteikti ir sustiprinti perduodamą žiną. Tačiau jie pastebi, kad žmonės, gyvenantys žinių pertekliaus pasaulyje, išmoksta nepaisyti juos supančių regimų žinių.

Tad tenka kovoti už žmonių dėmesį, ieškant būdų išsiskirti žinių sraute. Taip aplinka prisipildo vaizdinių, kurie žmones patraukia šiurpindami ar net priversdami pasibjaurėti. Ką išties taip laimime ir į kokią ateitį tai mus veda?

Pažvelkime į vaizdinę komunikaciją, pasitelkdami meno psichologiją. Skaityti toliau

A. Veryga. Būti ar nebūti valstybės alkoholio pardavimo monopoliui? (8)

Aurelijus Veryga | asmeninė nuotr.

Turiu prisipažinti, kad daugelį metų buvau labai skeptiškas dėl galimybės steigti valstybės alkoholinių gėrimų pardavimo monopolį. Ilgai buvau drausminamas argumentais, kad tai prieštarauja ES stojimo sutarčiai, konkurencinei teisei, kad toks kelias neįmanomas, nes stodami į ES skirtingai nei suomiai ar švedai dėl to nesiderėjome ir t.t. Tačiau išmanantys ES teisę teigia, kad tos kliūtys yra labiau įsivaizduojamos, nei realios.

Pabandysiu trumpai aptarti kokie būtų tokio valstybės alkoholio pardavimo monopolio privalumai. Pradėsiu nuo privalumų visuomenės sveikatai, nes tai yra esminis motyvas, kuris gali tapti lemiamu gaunant ES pritarimą dėl tokios priemonės diegimo šalyje. Skaityti toliau

A. Veryga. „Tyrimas“ atskleidė kodėl geriama? Alkoholio pramonė atsisakys neveikiančios reklamos? (1)

Aurelijus Veryga | asmeninė nuotr.

Ar geriate, nes matote alkoholio reklamą? Ir, o stebukle, tik 3 proc. nurodo, kad alkoholį vartojo, nes pamatė patrauklią alkoholio reklamą, skelbia „tyrimas“. Tiesa tyrėjai dar įvardina ir 0,2 procento, kuriuos sieja su spontanišku alkoholio vartojimu po reklamos.

O dabar nuo pradžių. Mano paminėtas skelbtas straipsnis neturi autoriaus…  Neturi ir užsakymo numerio… Teigiama, kad tyrimą atliko „Spinter tyrimai“.O kas tyrimo užsakovas ir mokėtojas? Žodžiu susigaudykite patys, kas ir kodėl staiga sugalvojo per vieną „reprezentatyvią“ apklausą išsiaiškinti kodėl mes tiek geriame. Kaippaprasta. Apklausi žmones ir sužinai, kad reklama beveik neturi įtakos vartojimui, kad Skaityti toliau

Pasaulinio lygio turizmo ekspertai Vilniuje aptarė sparčiai populiarėjančios dalijimosi ekonomikos tendencijas (0)

turizmo verslo atstovai_ukmin.lt

Gegužės 26 d. Vilniuje susirinkę pasaulio tradicinio turizmo verslo atstovai ir naujų technologijų naudotojai bei modernių turizmo paslaugų kūrėjai aptarė naujus verslo modelius ir informacijos bei komunikacijos technologijų įtaką tradicinių turizmo paslaugų teikėjams. Visuotinai pripažįstama, kad pasaulyje vyksta turizmo revoliucija ir keliavimas tampa nebe žmogaus poreikiu, o teise.

Atidarydamas seminarą „Kintantys verslo modeliai: senųjų griūtis ir naujos galimybės“ ūkio ministras Evaldas Gustas pažymėjo, kad dalijimasis užima vis didesnę turizmo rinkos dalį ir konkuruoja su tradiciniais paslaugų teikėjais. Skaityti toliau

A. Veryga. Papenėti rėmėjų, nedori gaivalai  pradeda „atidirbinėti“ alkoholio pramonei (11)

Aurelijus Veryga | asmeninė nuotr.

Turiu pripažinti, kad pastaruoju metu suaktyvėjusi alkoholio gamintojų ir juos atstovaujančių organizacijų veikla kelia pagarbią šypseną. Labai teisingai sakoma, niekada nenuvertink savo oponento ir priešininko.

Praėjusią savaitę pradėti rinkti piliečių parašai dėl Alkoholio kontrolės įstatymo pataisų, kuriomis siekiama kelių tikslų: uždrausti alkoholio reklamą, padidinti legalų alkoholio įsigijimo amžių iki 20 metų, prailginti prekybos alkoholiu naktį apribojimą pratęsiant draudimą prekiauti alkoholiu nuo 20 val. vakaro iki 10 val. ryto ir perkelti prekybą alkoholiu į specializuotas parduotuves. Daugiau informacijos apie parašų Skaityti toliau

21-ojo „Kino pavasario“ ženklas – pražydusi kino teatro kėdė (video) (0)

Kino pavasaris2016

Už mėnesio prasidėsiantis „Kino pavasaris“ pristato naująjį vaizdo įrašą bei plakatus ir skelbia emocijų pavasarį. Jo simboliu tapo 21-ojo festivalio proga pražydusi viena iš kino salės kėdžių. Itin vizualų reginį kino gerbėjams dovanoja kūrybinė studija „PetPunk“.

Šių metų festivalio šūkiu tapo reklamos agentūros „New!“ kūrybos vadovo Tomo Ramanausko pasiūlyta frazė „Kino pavasaris“– emocijų pavasaris“. Skaityti toliau

A. Veryga. Alkoholio vartojimo mažinimas – išbandymas žiniasklaidos savininkams ir vadovams (7)

Aurelijus Veryga | asmeninė nuotr.

Manau ne vienas jūsų pastebėjote, kad per Lietuvą vėl nuvilnijus alkoholio sukeltų problemų bangai, kilo ir politinių diskusijų banga. Kurį laiką jaučiausi, kaip Pasaulio sveikatos organizacijos ekspertų renginyje, nes beveik visi politikai sutartinai kartojo Pasaulio sveikatos organizacijos siūlomas mokslu pagrįstas alkoholio kontrolės priemones, tarp kurių ir alkoholinių gėrimų reklamos draudimas.

Dabar jaučiuosi, lyg tolčiau nuo to ekspertų susitikimo sėdėdamas mane vežančiame autobuse, ir pasiekiam mane jau tik tų pažadų nuotrupos ar silpnas aidas. Tas aidas, atsimušęs nuo sienų jau įgauna naujus garsinius atspalvius ir išsikreipia, vis dažniau efektyvių priemonių pavadinimus paversdamas Skaityti toliau

Lietuva skatina šalies pasiekiamumą tiesioginiais skrydžiais (0)

air-lituanica-lektuvas-skrydziai.lt

Siekiant didinti šalies pasiekiamumą tiesioginiais skrydžiais, Susisiekimo ministerijos iniciatyva 2015 m. pabaigoje aštuonioms oro linijų bendrovėms iš Maršrutų plėtros fondo skirta kiek daugiau nei milijonas eurų Lietuvai svarbiems reguliarių skrydžių maršrutams remti. Ekonominės diplomatijos taryba, Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos, agentūra „Investuok Lietuvoje“ ir VĮ Lietuvos oro uostai savo veiksmus nukreipė į tas pačias tikslines rinkas.

„Valdžios institucijoms, verslui ir oro uostams vienodai suprantant gero šalies pasiekiamumo svarbą, Maršrutų plėtros fondo investicijos skirtos paskatinti skrydžiams tomis kryptimis, kurios būtinos Lietuvos ekonominiam augimui, Skaityti toliau

A. Veryga. Ieškantys kaltų dėl vaikų šuliniuose – suraskite save veidrodyje (18)

Aurelijus Veryga | asmeninė nuotr.

Labai natūralu, kad bet koks skaudesnis įvykis, kuriame užgęsta žmogaus gyvybės, išprovokuoja didesnes ar mažesnes viešas diskusijas, vertinimus, siūlymus ir kt. O jei tas įvykis, kaip pastarųjų dienų Lietuvoje, pareikalauja ne vieno vaiko gyvybės, tai sukelia savotišką emocijų ir diskusijų audrą. Labai natūralu, kad norisi rasti kaltus ir ką nors daryti. Blogiausia, kad nemaža dalis ieškančių kaltųjų save drąsiai galėtų įsirašyti į tą sąrašą.

Visi dabar ieško kaltų. Ieškojo po Kražių įvykių. Ieškos ir dabar. Labai gali būti, kad ras. Tik ar suprantame, kad tai tebus labai trumpalaikis nusiraminimas, nes kurioje kitoje Lietuvos vietoje, po kiek laiko atsitiks vėl kažkas panašaus. Skaityti toliau

B. Ropė. Be mokslu grįstų priemonių neišspręsime mirtinos alkoholio vartojimo problemos (4)

Bronis_Rope_asmen nuotr

Dar pavasarį, kai Seime buvo įregistruotas įstatymo projektas, siekiantis atidėti draudimą nuo 2016 metų degalinėse pardavinėti alkoholinius gėrimus, kėliau klausimą: kam degalinėse reikalingas alkoholis? Pasirodo, nemažai daliai Seimo narių – jis būtinas. Žiniasklaidoje nuolat skaitome apie tokius šiurpius nusikaltimus kaip Kražių tragedija, keliuose daugybė žuvusiųjų ir sužeistų dėl apsvaigimo alkoholiu. Ignoruodami šias nelaimes, dalis politikų atkartoja alkoholio pramonės transliuojamą giesmelę, Skaityti toliau

N. Goštautaitė Midtun. Seimas už vairo – aukos keliuose? (1)

Nijolė Goštautaitė-Midtun | asmeninė nuotr.

Prieš ketverius metus priimta įstatymo nuostata draudžianti prekybą  alkoholiu degalinėse turėtų įsigalioti vos už 8 savaičių. Turėtų. Šio draudimo veiksmingumas, mažinant su alkoholiu susijusias  eismo nelaimes ir mirtis, nekelia abejonių mokslininkams ir Pasaulio sveikatos organizacijai. Abejonių nekyla daugybei Lietuvos piliečių, mačiusių filmuotą medžiagą, kaip lengvai alkoholiniai gėrimai parduodami degalinėse nepilnamečiui. Estijoje atlikti slapto pirkėjo eksperimentai taip pat parodė, kad būtent degalinėse, nepilnamečiai dažniau įsigyja alkoholinius gėrimus. Skaityti toliau

Mėgaukis – šis gaminys iš ES! (0)

suriai_vivasol.ltVis labiau liberalizuojant prekybą tarp ES valstybių narių ir trečiųjų šalių, žemės ūkis susiduria su daug konkurencingesne aplinka. Lietuviški žemės ūkio ir maisto produktai eksportuojami daugiau nei į 130 šalių, todėl Žemės ūkio ministerija skatina šalies gamintojus atkreipti didelį dėmesį į ES finansuojamas žemės ūkio produktams skirtas informavimo ir pardavimų skatinimo priemones, padedančias didinti Europoje pagamintų produktų žinomumą.

Ilgą laiką mūsų šalies žemės ūkio ir maisto produktų eksportas buvo orientuotas į Rusijos rinką, tačiau prasidėjęs Rusijos embargas akivaizdžiai pademonstravo, kad produkcijos eksporto nukreipimas išimtinai į vieną rinką yra labai rizikingas dalykas. Skaityti toliau

Gyvenimas masinėje kultūroje (0)

Keiichi‘io Kagi‘io nuotrauka.„Bukleto“ kavinė. Jos kampe už stalo sėdi Augustinas ir varto laikraštį. Greta jo Gediminas maigo kompiuterio klavišus. Aplink stalą ratus suka Vytenis. Atrodytų, kad kažko laukiama. Staiga jis sustoja, pažiūri į laikrodį…

VYTENIS. Gerai… pradėkim. Praėjusį kartą, man rodos, Augustinas nuo paskutinių klausimų šiek tiek išsisuko. Juk Gediminas išskyrė bene penkias šiuolaikinės kultūros atmainas… O gal klodus? Nežinau, kaip jas geriau pavadinti. Jūs, Augustinai, pro jas tiesiog praėjote. Nors patį skirstymą kaip tik Jūs pats pradėjote. Atrodo, mus lyg ir įtikinote, kad kontrkultūrinis nihilizmas nėra koks dienos negalavimas, bet stipri griaunamoji jėga, išaugusi iš tų socialinių sluoksnių, kurie pasijuto moderniosios civilizacijos išstumti už borto. Skaityti toliau

Pritarta siūlymui, kad reklamoje būtų perspėjima dėl maisto papildų, genetiškai modifikuoto maisto ir energinių gėrimų (0)

reklama-alkas.lt-nuotr

Seimas po svarstymo pritarė Reklamos įstatymo pataisoms (projektas Nr. XIIP-2065(2), kuriomis siūloma Vyriausybės įgaliotai institucijai pavesti nustatyti tvarką, kaip reklamoje turi būti pateikiama informacija dėl maisto papildų, dėl energinių gėrimų reklamoje privalomų žodžių „nevartoti su alkoholiniais gėrimais“ bei nuoroda, kad maistas yra genetiškai modifikuotas. Už šio įstatymo nuostatas balsavo 75 Seimo nariai, prieš balsavusių nebuvo, susilaikė 4 parlamentarai. Tam, kad jos būtų priimtos, Seimas turės balsuoti dar kartą. Skaityti toliau

S. Kriaučiūnienė. Socialdemokratai ir konservatoriai su liberalais griauna valstybę iš vidaus (1)

sveikuoliai.lt karikatura

O visų priekyje originaliai rikiuojasi seimo narys Antanas Matulas su savo nesibaigiančiomis kompleksinėmis priemonėmis stabdyti alkoholio vartojimą Lietuvoje. Inicijuoja daug gerų projektų, kaip mažinti alkoholio vartojimą, kurie įsigalios po kelių metų, bet, prieš jiems įsigaliojant, pritaria jų nukėlimui. Tai A. Matulo taktika?

Stebiu šitą procesą nuo 2011 m., kai dalis konservatorių, išdavę visus jais tikėjusius rinkėjus, besirūpinančius kokybiškos alkoholio kontrolės politika šalyje ir savo vaikų saugumu, iniciavo alkoholio reklamos draudimo įstatymo atšaukimą, kuris turėjo įsigalioti 2012 m. Skaityti toliau

Konkurencijos tarnyba išsiaiškino, kas slypli po nubrauktomis prekių kainomis (0)

E-CommerceKonkurencijos taryba nustatė, kad UAB „Pigu“ (toliau – Bendrovė), užsiimanti elektronine prekyba internetu, nuo 2013 kovo mėn. iki 2014 rugpjūčio mėn. skleidė klaidinančią įvairių prekių reklamą, kurioje nurodė nepagrįstą naudą vartotojams.

Konkurencijos tarybos vertinimu, tokios reklamos klaidino vartotojus, galėjo sudaryti įspūdį apie reikšmingai sumažintą kainą ir taip pažeidė LR Reklamos įstatymo 5 str. 1d.

Tyrimo metu buvo analizuojama atsitiktinai parinktų Bendrovės interneto parduotuvėje siūlomų prekių Skaityti toliau

Visuomenės nuomonės tyrimas: kurti švaresnę aplinką gali kiekvienas (0)

gaublys degtukas_am.lt

Aplinkos tarša – aktuali problema. Tai patvirtina Aplinkos ministerijos užsakymu atlikto visuomenės nuomonės tyrimo rezultatai. Daugiau kaip 90 proc. apklaustųjų nurodė manantys, kad asmeniškai gali prisidėti prie švaresnės aplinkos kūrimo.

Aplinkos taršą aktualia problema laiko 98 proc. apklaustųjų. Ši problema labai aktuali 65 proc. apklausoje dalyvavusių žmonių.

Aplinkos užterštumą apklausos dalyviai įvertino kaip didesnį už vidutinį (6 balai iš 10).

Daugiau kaip trys ketvirtadaliai apklaustųjų mano, kad taršą Lietuvoje mažinti padeda Europos Sąjungos skiriama parama. Jų nuomone, ši parama dažniausiai skiriama regioninių ir nacionalinių parkų tvarkymui, geriamojo vandens tiekimui ir nuotekų tvarkymui, daugiabučių renovacijai. Keturi iš dešimties manančių, kad ES lėšos skiriamos aplinkos apsaugai, nurodė asmeniškai pajutę šios paramos naudą. Skaityti toliau

Tyrimas atskleidžia, kas šiemet reklamavosi labiausiai (0)

televizijaDidžiausios Lietuvoje rinkos ir žiniasklaidos tyrimų kompanijos „TNS LT“ atlikta reklamos monitoringo analizė parodė, kad 2014 m. sausio–rugsėjo mėnesiais labiausiai didėjo mobiliojo ryšio operatorių reklamos gross išlaidos – 104 proc., prekės ženklų kiekis šiame sektoriuje paaugo 65 proc. Aktyviausiai šiemet reklamuojamas prekės ženklas – „Credit24“.

2014 m. taip pat didėjo mineralinio vandens ir gaiviųjų gėrimų (27 proc.), duonos ir miltųgaminių (17,5 proc.), automobilių (14 proc.) prekių ženklų kiekis. Svaigiųjų gėrimų Skaityti toliau

Lietuva sulaukė pripažinimo tarptautiniuose RsV konkursuose (0)

Ieva Naujalyte | asmeninio archyvo nuotr.

Lietuvos ryšių su visuomene agentūros vis aktyviau skinasi kelią į tarptautinį pripažinimą. Tarp tokių tarptautinių apdovanojimų, kaip kasmet geriausius komunikacijos specialistus Senajame žemyne suburiančiuose „European Excellence Awards 2014“ ar „Baltic PR Awards 2014“, finalininkų – ir lietuviškų įmonių pavadinimai. Ryšių su visuomene agentūra „Ad verum“ pretenduoja į laimėjimus abiejuose konkursuose. Pasak komunikacijos specialistų, tai puikus būdas ne tik garsinti Lietuvos vardą, bet ir stiprinti šalies komunikacijos specialistų įvaizdį. Skaityti toliau

Už nepageidautiną reklamą – 22 tūkst. litų bauda (0)

spamValstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba pagal 6 vartotojų prašymus išnagrinėjo bylą dėl UAB „NEB Finance“ reklamos naudojimo reikalavimų nesilaikymo ir už Reklamos įstatymo pažeidimą skyrė bendrovei 22 tūkst. litų baudą.

Vartotojai savo prašymuose skundėsi, kad į asmenines elektroninio pašto dėžutes ir trumposiomis sms žinutėmis telefonu be vartotojų sutikimo ir jiems neprašant gauna reklamines žinutes, Skaityti toliau

Molėtų Ežerų žvejybos muziejaus mobili aplikacija laimėjo pagrindinį prizą tarptautiniame konkurse (0)

Mindunu ezeru muziejus laimejo pagr priza1

„Smart museum“ – taip vadinasi Ežerų žvejybos muziejaus mobili aplikacija „App Camp 2014“ dirbtuvėse Mykolo Romerio universitete vykusiame renginyje laimėjusi absoliučiai didžiausią prizą – net 300 000 litų vertės viešinimo ir reklamos paketą Lietuvos nacionalinio radijo ir televizijos žiniasklaidos priemonėse.

Spalio 24–26 dienomis Vilniuje, Mykolo Romerio universitete, buvo atvertos didžiausios kasmetinės mobiliųjų aplikacijų dirbtuvės Baltijos ir Skandinavijos regione „App Camp 2014“. Skaityti toliau

A. Veryga. Atsakymas ministrei: reikia stengtis ne skaičius pagražinti, o keisti situaciją iš esmės (5)

Aurelijus Veryga | asmeninė nuotr.

Pačią idėją skirti lėšų profesionaliai socialinei reklamai ir sveikos gyvensenos skatinimui vertinu teigiamai, bet reikia suprasti, kokiame kontekste yra pritarta siūlymams skirti 5 proc. alkoholio akcizų socialinei reklamai.

Seime iki šiol svarstomas daug kompleksiškesnis siūlymas skirti 2 proc. nuo tabako, alkoholio ir azartinių lošimų mokesčių sveikos gyvensenos skatinimui ir kurti specialų fondą. Lėšos būtų skiriamos ne tik socialinei reklamai, bet ir kitoms sveikatinimo veikloms. Tačiau, pasak Seimo narių, konkrečių procentų nurodymas prieštarauja kitiems Lietuvoje galiojantiems teisės aktams. Skaityti toliau

A. Veryga: Alkoholio vartojimas nemažės, kol politikai parsidavinės siauroms interesų grupėms (1)

Aurelijus Veryga | asmeninė nuotr.

Žiniasklaidoje vis mirga pranešimai, kad pagal suvartojamo alkoholio kiekį pirmaujame ne tik Europoje, bet ir pasaulyje, jo pasekmes taip pat visi akivaizdžiai patirame artimoje aplinkoje, sužinome iš žiniasklaidos. Su Lietuvos sveikatos mokslų universiteto Sveikatos tyrimų instituto vadovu, Nacionalinės tabako ir alkoholio kontrolės koalicijos prezidentu bei Vysk. M. Valančiaus blaivybės sąjūdžio pirmininku, gydytoju psichiatru, dr. doc. Aurelijumi Veryga kalbasi Juozas Dapšauskas. Skaityti toliau

Vaizdo turinio kūrėjai galės užsidirbti iš savo YouTube įrašų! (0)

Alkas.lt nuotr.

Nuo šiol Baltijos šalių vaizdo turinio kūrėjai galės užsidirbti iš savo autorinių įrašų YouTube kanale, o reklamdaviai – rinktis kokybišką vietinį turinį savo
komunikacijai.

„Dirbdami 10 metų reklamos versle žinome, kad kokybiškas turinys yra labai svarbus organizuojant efektyvius rinkodaros komunikacijos projektus. Taip atsirado projektas Videostars.lt – pirmoji oficiali galimybė Baltijos šalių autorinio vaizdo kūrėjams tiesiogiai uždirbti iš YouTube kanalo, o reklamos užsakovams – rinktis kokybišką vaizdo turinį savo prekės ženklų komunikacijai. Skaityti toliau

L. Zasimavičius. Susireikšminusiųjų kaimenė (6)

lgbt-plakatasVieną vakarą, grįžtant iš darbo, akį užkliudė viena reklama, esanti eiliniame JC Deceaux reklaminiame stende šalia vienos Viršuliškių mikrorajono autobusų stotelės. Retai kada tokios reklamos palieka kažkokį įspūdį ar jausmą, tačiau pastaroji buvo kitokia. Tai nebuvo reklama dar vieno gaminio ar paslaugos.  Akivaizdu, kad tai propagandinis plakatas, kuriame tiesiog užprogramuotas politinių nuostatų pabudinimas praeinant pro panašaus tipo plakatus.

Trumpai aprašant plakato turinį: jame stengtasi atvaizduoti Skaityti toliau

Europos kino strategija skaitmeniniame amžiuje skatins pradėti naują dialogą (0)

europos kinasEuropos Komisijos iniciatyva pradėta nauja ES strategija dėl Europos kino skaitmeniniame amžiuje, kuria bus siekiama didinti kultūrų įvairovę ir konkurencingumą. Komisijos strateginiame dokumente teigiama, kad teikiant viešąjį finansavimą, reikia siekti didinti Europos filmų žiūrovų skaičių ir labiau remti filmų rengimą, reklamą ir platinimą tarptautiniu lygmeniu.

Ši strategija paskatins pradėti naują dialogą – Europos kino forumą, kurio tikslas – skatinti dalytis idėjomis apie tai, kaip užtikrinti didesnį nacionalinės, regioninės ir ES audiovizualinės politikos tarpusavio papildomumą. Skaityti toliau