Žymos archyvas: Naujųjų medijų kalbos studijos

„Google“ interneto rinkodaros iššūkio konkurse – KTU studentai pelnė apdovanojimą (0)

google_konkurse_triumfavusi_ktu_komanda_ktu-lt

Aštuntus metus iš eilės „Google Online Marketing Challenge“ konkurse dalyvaujantys Kauno technologijos universiteto (KTU) studentai šiemet neturėjo sau lygių. Pirmąkart Naujųjų medijų kalbą SHMMF bei gretutinę Marketingo studijų programą KTU Ekonomikos ir verslo fakultete (EVF) studijuojančių jaunuolių komanda laimėjo kategorijoje „Google+ Social Media Marketing“ ir pelnė „Google+ Social Media Marketing Regional Winner Europe“ apdovanojimą. Dar dvi EVF studentų komandos pateko į šio konkurso finalinį etapą.

Šiemet „Google Online Marketing Challenge“ konkurse dalyvavo daugiau nei 10 tūkst. studentų iš daugiau nei 60 pasaulio šalių. Skaityti toliau