Žymos archyvas: marketingas

Vokietijos verslo semiotikas: Net ir šiuolaikinė šeima veikia kaip verslo įmonė (0)

Klaus M. Bernsau_ktu.lt

„Į semiotikus įmonių vadovai kreipiasi tada, kai būna išbandę visa kita. Tada jie sako: „Blogiau nebus, pabandom“, – juokauja Klausas M. Bernsau, įmonių konsultantas, Duisburg-Esseno (Vokietija) universiteto mokslininkas, savo metodus pristatysiantis Kauno technologijos universitete (KTU) vyksiančiame Naujųjų humanitarinių mokslų kongrese („ICoN‘2016“).

Pasak jo, semiotikai, ir apskritai humanitarinių mokslų atstovai, nėra linkę dirbti su verslu, o verslas ne visada supranta, kokios vertės galėtų gauti iš šių specialistų: „Atrodytų, kad humanitariniai mokslai ir pinigai yra tiesiog nesuderinami“. Skaityti toliau

Bendradarbiavimas su „Google“ atvėrė naujas galimybes KTU studentams (1)

KTU nuotr.

Viena didžiausių pasaulio kompanijų „Google“ neseniai paskelbė šių metų pavasarį vykusio tarptautinio projekto studentams „Google marketingo internete iššūkiai“ rezultatus. Konkurse, kuriame šiais metais dalyvavo beveik trys tūkstančiai studentų komandų iš 89 valstybių, taip pat  dalyvavo KTU Ekonomikos ir vadybos fakulteto studentai.

Vykdant šį projektą kompanija „Google“ skyrė po 250 JAV dolerių kiekvienai studentų komandai, kuri  pasirinktai įmonei įgyvendino tikrą, trijų savaičių trukmės reklamos internete kampaniją, naudojantis Google AdWords (reklama pagal raktinius žodžius Google paieškos tinklalapyje ir partnerių tinkluose). Skaityti toliau