Žymos archyvas: lėktūvai

„Kylam“: Ką būtina žinoti orlaivių keleiviams? (video) (0)

Airbaltic | Alkas.lt, A. Sartanavičiaus nuotr.

Žodis „problema“ tampa kūnu, kai realiai su ja susiduriame. Savo teisėmis dažniausiai susirūpiname tuomet, kai kas nors nutinka.

Atšauktas ar atidėtas skrydis, dingęs ar sugadintas bagažas tai tik keletas problemų, su kuriomis tenka susidurti orlaivių keleiviams. Tuomet savaime iškyla klausimai: „Ką daryti?“ „Kur kreiptis?“ „Kas atlygins patirtus nuostolius?“

Šį kartą kylame su Europos vartotojų centro vadovu Tomu Kybartu ir kalbamės, kokias teises turi orlaivių keleiviai ir kaip kuo greičiau ir paprasčiau išspręsti kilusias problemas.

Laidos autoriai Ditė Česėkaitė ir Arūnas Sartanavičius. Skaityti toliau

Oro uostas iš arti: kaip priimami ir išleidžiami orlaiviai? (video) (0)

oro-uostai_mokslosriuba-lt

Ar žinojome, kad Tarptautinis Vilniaus oro uostas yra vienas iš ilgiausiai be pertraukų veikiančių oro uostų pasaulyje? 2015 metais jis šventė savo istorijos 100-metį. Oro uostą įkūrė vokiečiai, kad čia galėtų leistis ir kilti jų kariniai bombonešiai. Vienu metu jame buvo du pakilimo takai. Šiandien Vilniaus oro uostas yra sparčiausiai augantis oro uostas Baltijos regione. Šiais metais planuojama aptarnauti 3,6 mln. keleivių.

Lėktuvui nusileidus, netrukus orlaivis ruošiamas naujam skrydžiui. Oro uosto vadovas Artūras Stankevičius atskleidė, kad pigių skrydžių bendrovės orlaivius ant žemės laiko ne ilgiau kaip 25 minutes. Skaityti toliau

„Mokslo sriuba“: vienas paukštis gali sugadinti lėktuvo variklį (video) (0)

oro-uostai_lektuvas_mokslosriuba-lt

Jeigu kada nors atvykę į oro uostą girdėjote paukščių klegėjimą ir susidarė įspūdis, kad kažkur netoli yra paukščių pulkas, neapsigaukite – labai tikėtina, jog šiuos garsus skleidė garsiakalbiai. Jie kelių šimtų metrų spinduliu skleidžia plėšrūnų įrašytus balsus arba stresinius konkrečių paukščių garsus. Visa tai daroma tam, jog paukščiai neatskristų į oro uosto teritoriją, netrikdytų darbo ir nesukeltų problemų. Yra žinoma daugybė atvejų, kuomet lėktuvai susiduria su paukščiais ir patiria žalos. Skaityti toliau

Pažangiausia technologinė įranga lėktuvams ir kosmoso palydovams – mechatronikos inžinierių rankose (0)

Mechatronika_1_ktu.lt

Mechatronika – neretam šis techninis terminas vis dar skamba egzotiškai ir mįslingai. Tačiau to negalima pasakyti apie Kauno technologijos universitete (KTU) to pačio pavadinimo bakalauro studijų programoje studijuojančius studentus. Jie ne tik žino, jog prieš penkiasdešimtmetį įmontuotas radijo imtuvas automobilį iš mechaninio įrenginio pavertė mechatroniniu, bet ir daugelį kitų įdomių ir geram specialistui būtinų žinių.

Skaityti toliau

Kauno oro uostas kviečia į pasimatymą su lėktuvais (0)

Kauno oro uosto nuotr.

Rugpjūčio 20 d. 11 val. Kauno oro uoste  prasidės šventė – „Pasimatymas su lėktuvu“! Kiekvienas šventės dalyvis turės galimybę susipažinti su oro uosto darbu bei paliesti karinius, civilinius, taip pat lietuvių konstruktorių sukurtus lėktuvus, vaikų lauks jiems skirta edukacinė programa.

„Esame įsitikinę, kad mūsų oro uostas – tai ne tik oro vartai, tai ir vieta, kuri daugeliui lietuvių kelia romantinius jausmus. Norėdami prisistatyti kaimynams ir būti labiau suprantami visuomenei, antrus Skaityti toliau

Jurgio Kairio pasirodymas vainikavo Nidos kilimo–tūpimo tako atidarymą (nuotraukos) (0)

 Lietuvos akrobatinio skraidymo federacijos nuotr.Šeštadienį, birželio 18 d., Nidoje nugriaudėjo Jurgio Kairio pasirodymas. Aukščiausios klasės akrobatinio skraidymo meistro pasirodymas, vainikavęs Nidos kilimo-tūpimo tako atidarymą, Lietuvoje vyko po ilgos pertraukos.

Nidoje vėl gali leistis mažieji orlaiviai. Šeštadienį oficialiai atidarius kilimo–tūpimo taką, Nida galės sulaukti turistų, atskrendančių lengvaisiais lėktuvais, sraigtasparniais, sklandytuvais. Skaityti toliau

Lietuva mini akrobatinio skraidymo atkūrimo 50-metį (nuotraukos) (0)

 J. Kuzminskas  | A. Juškos nuotr.

Lietuva – gilias aviacines tradicijas turinti šalis, šiais metais mini akrobatinio skraidymo atkūrimo 50-metį. Savo sugebėjimais pranokdami ne tik Baltijos, bet ir visos Europos šalių lakūnus mūsiškiai pilotai jau 50 metų garsina Lietuvą visame pasaulyje.

Apie Lietuvos akrobatinio skraidymo istoriją bei ištakas pasakoja Lietuvos akrobatinio skraidymo federacijos prezidentas Eugenijus Raubickas.

Šiuolaikinio akrobatinio skraidymo ištakomis laikoma 1966 m. po karo vykusios pirmosios akrobatinio skraidymo varžybos, kuriose varžėsi Vilniaus ir Kauno akrobatinio skraidymo lakūnai skraidydami čekoslovakiškais lėktuvais Z-326. Skaityti toliau

Alytuje prasideda Lietuvos akrobatinio skraidymo varžybos (0)

akrobatinis-skraidymas-lasf-nuotr (1)

Rugpjūčio 15 d. 10 val. prasideda Lietuvos akrobatinio skraidymo Alytaus miesto Taurės varžybos. Lakūnai tarpusavyje varžysis pagal „A“ kategorijos programą.

A kategorijoje besirungiantys lakūnai privalės atlikti privalomąją programą, susidedančią iš įvairių akrobatinių figūrų. Prieš teisėjams pradedant vertinti dalyvių pasirodymus, kiekvienas lakūnas turės galimybę atlikti bandomąjį skrydį bei pasitreniruoti akrobatines figūras. Privalomosios programos sudėtis lakūnams žinoma jau iš anksto. Skaityti toliau

Savarankiškų keliautojų pokyčiai – nuo kiekybės prie kokybės (0)

Vilniaus-senamiestis-lkrm.lt

Lietuvoje veikianti elektroninė skrydžių ir viešbučių rezervacinė sistema paskelbė apie ryškiausius mūsų keliautojų pokyčius per pastaruosius metus. Pasirodo, didžioji jų dalis susijusi su vis didėjančiais reikalavimais kelionių ir aptarnavimo kokybei bei komfortui.

Reiklesni vežėjų atsakomybėms. „Tai, kad mūsų vartotojui ima rūpėti tokie dalykai kaip kelionės komfortas, galimybė sutaupyti laiko ar įvairūs teisiniai niuansai, rodo vis didesnę savarankiškai keliaujančiųjų išprusimą bei brandą, – sakė „Skrendu.lt“ vadovas Sigitas Fabijonavičius. – Kokybinius keliautojų pasikeitimus geriausiai matome mūsų dažniausiai užduodamų klausimų (DUK) skiltyje. Skaityti toliau

Europos akrobatinio skraidymo čempionas į Lietuvą parskraidino aukso medalį  (0)

Eltonas su med

Rugpjūčio 2 d. iš Rumunijos, Deva mieste vykusio 9 Europos akrobatinio skraidymo čempionato, su aukso medaliu parskrido Eltonas Meleckis ir jo komandos draugas Šarūnas Staniulis.

Baigiantis saulės laidai Kyviškių oro uoste stojo tyla. Tyliai šnekučiuojantis lakūnų būrys, žvalgydamasis į horizontą, klausėsi, kada šią tylą perskros dviejų akrobatinių lėktuvų variklių gausmas.

Čempiono lėktuvas Su-26 pralėkė pažeme skutamuoju skrydžiu, mostelėjimu Skaityti toliau

S. Dariaus ir S. Girėno oro uosto100-mečio šventėje susirinko daugiau nei 20 tūkst. žiūrovų (0)

Kauno m. nuotr.

Savaitgalį tūkstančiai kauniečių dalyvavo vieno seniausių Europoje oro uosto 100-mečio proga surengtoje šventėje. S. Dariaus ir S. Girėno oro uoste kauniečius džiugino išskirtiniai aerobatikos pasirodymai ir triukai, o padangę virš Kauno nuspalvino lėktuvai, sraigtasparniai, parasparniai, skraidyklės, oro balionai bei aitvarai.

„Džiugu, jog šventėje apsilankė daugiau nei 20 tūkst. kauniečių bei miesto svečių. Viskas praėjo sklandžiai ne tik dėl gero oro, bet ir dėl sėkmingo pasiruošimo“, – kalbėjo S. Dariaus S. Girėno oro uosto direktorius Vytas Skučas. Skaityti toliau

Rumunijoje vyksta Europos akrobatinio skraidymo čempionatas (video) (0)

„Red Bull“ Extra 330 SC - populiariausias akrobatinis lėktuvas pasaulyje | rengėjų nuotr.

Rumunijoje, Deva miesto padangėje šiuo metu vyksta 9 Europos akrobatinio skraidymo čempionatas. Dėl čempiono titulo kovoja 46 lakūnai iš 12 šalių.

Kadangi komandą privalo sudaryti ne mažiau kaip 3 lakūnai, italų ir belgų atstovai varžysis tik asmeninėse įskaitose, o lietuviai pirmąkart po pertraukos – komandinių kovų dešimtuke.

Du lietuvių lakūnai Eltonas Meleckis ir Donaldas Bleifertas šios kategorijos Europos čempionatuose 6 metus atstovavę asmeninėse įskaitose Skaityti toliau

Jau šį savaitgalį – S. Dariaus ir S. Girėno oro uosto 100-mečio šventė (0)

Steponas Darius ir Stasys Girėnas (Lituanica) 1933Vieną seniausių Europoje oro uostų ateinantį savaitgalį užtvindys rekordinio dydžio minia. 100 metų mininčio S. Dariaus ir S. Girėno oro uosto Kaune jubiliejaus šventėje liepos 25–26 dienomis bus sudominti ir pradžiuginti visi, neabejingi dangui ir skrydžio romantikai.

Šventės pradžią 14 valandą pietinėje 1915-aisiais vokiečių armijos pastatyto oro uosto dalyje paskelbs Karinių oro pajėgų orkestras ir LR Ministro Pirmininko Algirdo Butkevičiaus, Kauno miesto mero Visvaldo Matijošaičio bei S. Dariaus ir S. Girėno aerodromo direktoriaus Vyto Skučo sveikinimo žodžiai. Juos palydės istorinio lėktuvo „Lituanica“ replikos skrydis. Skaityti toliau

Į Lietuvą atvyko JAV Pensilvanijos nacionalinės gvardijos kariai (30)

JAV Pensilvanijos nacionalinės gvardijos kariai | kam.lt, A. Dildos nuotr.

Birželio 6 d. Tarptautiniame Vilniaus oro uoste nusileido du JAV Karinių oro pajėgų kariniai transportiniai lėktuvai C-17 „Boeing Globemaster III“, kurie į Lietuvą, dalyvauti tarptautinėse pratybose „Kardo kirtis 2015“, atskraidino JAV Pensilvanijos nacionalinės gvardijos 56-osios „Stryker“ brigados karius ir jų karinę techniką.

Apie 40 JAV karių būrys su daugiau nei 16 tonų sveriančiais keturiais ratiniais šarvuočiais „Stryker“ tiesiai iš oro uosto keliais nujudėjo į Gaižiūnų poligoną Rukloje. Skaityti toliau

Lietuvos lakūnai akrobatai perka aukštos klasės akrobatinį lėktuvą (video) (0)

Iš kairės į dešinę: Lietuvos lakūnai Arūnas Zakaras, Antanas Marčiukaitis ir Vytautas Galvonas su lėktuvų autoriumi bei gamyklos įkūrėju Valteriu Ekstra (Walter Extra)

Ketvirtadienį, kovo 26 d., trijų lietuvių lakūnų akrobatų delegacija lankėsi Vokietijoje. Jie susitiko su šiuolaikiškų aukščiausios klasės akrobatinių lėktuvų „Extra“ lėktuvų gamintoju ir gamyklos įkūrėju Valteriu Ekstra (Walter Extra).

Penktadienį, kovo 27 d., po pusiaunakčio, Tarptautiniame Vilniaus oro uoste du parskridusieji delegatai, tai yra, Vytautas Galvonas, Lietuvos akrobatinio skraidymo federacijos prezidentas, ir Antanas Marčiukaitis, Kauno aeroklubo Tarybos pirmininkas, sutiko pasidalyti gerąją naujieną su visuomene. Sutartyje su minėtuoju gamintoju numatyta aukščiausios klasės akrobatinio lėktuvo „Extra 330 SC“ gamyba. Skaityti toliau

Šokiravo radiacijos lygis lėktuve (1)

Keleivinis lėktuvas Boeing 737-700 | Wikipeadia.org nuotr.

Keliautojas, verslininkas, režisierius ir publicistas Šarūnas Jasiukevičius savo tinklapyje ir portale Technologijos.lt paskelbė jį šokiravusius radiacijos matavimo duomenis, kuriuos jis užfiksavo šių metų vasario 13 d. skrisdamas maršrutu Briuselis – Ryga. Į kelionę Š. Jasiukevičius pasiėmė radiometrą „Radex RD 1503+“.

Keliautojas žinojo, kad kylant aukštyn stiprėja kosminė spinduliuotė – radiacija, kuri pasiekia mus iš kosmoso, bet sugeriama atmosferos. Tad aukštutiniuose atmosferos sluoksniuose skrendančiame lėktuve jos poveikis turėtų būti stipresnis. Tačiau nusprendęs tai patikrinti praktikoje, Skaityti toliau

Bepiločiai orlaiviai jau raižo Lietuvos padangę (3)

Bepilotis lėktuvas | wikimedia.org nuotr.

Pamatyti priešo išsidėstymą, ieškoti dingusių žmonių, valdyti riaušes ar tiesiog fotografuoti – toks bepiločių orlaivių (BO) universalumas jau pastatė juos į vieną gretą su įprastais lėktuvais civilinėje ir karinėje aviacijoje. Vieni iš BO gamybos pradininkų mūsų šalyje – Lietuvos kosmoso asociacija ir jai priklausantis Kosmoso mokslo ir technologijų institutas.

Bepiločių lėktuvų atsiradimas – ryškus istorinio dėsnio, kad karas paspartina technologijų progresą, pavyzdys.

Pasaulyje žinomi angliška santrumpa UAV (Unmanned aerial vehicle), bepiločiai orlaiviai šiandien įvairiems tikslams naudojami beveik kiekvienoje šalyje. Jie savo istoriją pradėjo dar XIX a.,

Skaityti toliau

Pasaulio akrobatinio skraidymo čempionate, Pietų Afrikoje, Lietuvos komanda skraidys „neapjodytais arkliais“ (0)

LASF komanda

Lapkričio 19 d. Lietuvos akrobatinio skraidymo federacijos prezidentas Vytautas Galvonas Vilniaus oro uoste išlydėjo 5 pilotų komandą į Pasaulio akrobatinio skraidymo čempionatą, kuris prasidės po savaitės (2014 m. lapkričio 27 d.) Pietų Afrikos Respublikos Moselio įlankos (Mossel Bay) aerodrome.

Lietuvai atstovaus visi lėktuvų „JAK-52“ pilotai, kurie laimėjo medalius akrobatinio skraidymo Baltijos taurių kovose, vykusiose paskutinėmis vasaros dienomis (2014 m. rugpjūčio 30–31 d.) Kauno S. Dariaus ir S. Girėno aerodrome. Tai pilotai – Viktoras Kurbedis, Žilvinas Lidžius ir Aurimas Bezaras. Taip pat į komandos sudėtį įtrauktas Eltonas Meleckis, kurio skrydžių patirtis rusų gamybos sportiniais lėktuvais yra bene pati didžiausia. Skaityti toliau

Kaune vyks Baltijos kelio 25-mečiui skirtos akrobatinio skraidymo varžybos (0)

Kauno aeroklubo nuotr.

Rugpjūčio 30 d. Kauno Aleksoto S. Dariaus ir S. Girėno oro uoste vyks akrobatinio skraidymo varžybos Baltijos taurei laimėti skirtos Baltijos kelio 25-mečiui.

Į varžybas atvyks ne tik pajėgiausias Lietuvos akrobatinio skraidymo jaunimas bet ir garbūs lakūnai, kurie lėktuvais JAK-52 dangaus skliautą raižys pagal A kategorijos programą ir jų rezultatai bus vertinami drauge su pradedančiaisiais, vadinamaisiais pirmaklasiais akrobatais.

Dėl Baltijos taurės kovoti ketinantiems sportininkams teko keisti savo laisvąsias skraidymo programas, Skaityti toliau

Stepono Dariaus ir Stasio Girėno aerodromas laukia stovyklautojų (0)

Algimantas Žentelis | organizatorių nuotr.

Birželio 5–13 dienomis į Kauno aeroklube rengiamą pirmąją stovyklą suvažiuos visos Lietuvos akrobatinio skraidymo meistrai. Stovyklos idėja nėra visiškai nauja. Ji organizuojama po kelių dešimtmečių pertraukos. Ta proga Rita Eriksonienė kalbina šio aeroklubo direktorių ir stovyklos vadovą, lakūną instruktorių Algimantą Žentelį.

Rita Eriksonienė: Algimantai, kodėl akrobatinio skraidymo stovyklai organizuoti buvo pasirinktas Kauno aeroklubas?

Algimantas Žentelis: Manau, lemiamos priežastys mūsų bazėje organizuoti akrobatinio skraidymo stovyklą buvo kelios. Viena iš jų, kad nuo pat pradžių palaikėme stovyklos idėją ir pasiūlėme treniruotėms Skaityti toliau

VGTU aviacijos institutas pirmasis ir vienintelis Lietuvoje nuo rudens ruoš avionikos inžinierius (0)

vgtu.lt nuotr.

Vystantis aviacinei technikai ir augant susidomėjimui kosmoso technologijomis, Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) Antano Gustaičio aviacijos institutas pirmasis ir vienintelis Lietuvoje nuo rudens ruoš avionikos inžinierius. Šią studijų programą baigę inžinieriai galės projektuoti ir eksploatuoti orlaivių valdymo ir techninės priežiūros sistemas bei užsiimti bepiločių lėktuvų ar kosminių palydovų kūrimu.

Apie 90 proc. sutrikimų aviacijoje įvyksta dėl žmogiškojo faktoriaus kaltės, mat orlaivių valdymo sistemų gedimo tikimybė nuolat mažėja dėl tobulėjančių modernių skaitmeninių avionikos sistemų taikymo. Vystantis technikai, aviacijos inžinierių uždaviniai tampa dar Skaityti toliau

Č. Iškauskas. Ar kilus pavojui sulauktume „Dienos D“? (3)

Česlovas Iškauskas | DELFI, A.Didžgalvio nuotr.

Vyresnieji galbūt prisimena su fanfarom SSRS demonstruotą 1960 m. sukurtą karinį filmą „Eskadrilė Normandija – Nemunas“, kuriame menine-agitacine forma buvo pavaizduoti prancūzų lakūnų būrio, priklausiusio Raudonajai armijai, oro mūšiai su vokiečių aviacija. Režisieriaus Žano Drevilio (Jeane Dreville) filmo premjeros tų metų pavasarį įvyko Paryžiuje ir Maskvoje.

NN eskadrilės, numušusios 273 vokiečių lėktuvus, pavadinimas su Nemunu susijęs tik tiek, kad Alytuje ir Antanave, prie Pilviškių, bazavosi prancūzų valdomi rusiški lėktuvai JAK – 1, JAK – 3 ir JAK – 9, o tas Nemuno priedėlis 1944-ųjų lapkritį prigijo tik po sėkmingo upės forsavimo Baltarusijoje vasarą. Pasakojama, Skaityti toliau

„Mokslo sriuba“: naujausios aviacijos galimybės (video) (1)

Mokslo sriuba 32-3_AviacijaSenovės Indijos Vedose yra aprašomi skraidantys vežimai vimanai. Iš pasakų žinome apie skraidančias raganas ir stebuklingus kilimus. Nuostabus laisvės troškimas, pakilti į dangų, žmones žadina tūkstančius metų.

„Pirmasis žmonių skrydis karšto oro balionu įvyko 1783 metais Prancūzijoje. Daugiau nei po šimto metų amerikiečiai broliai Raitai sukonstravo pirmąjį pasaulyje pilotuojamą lėktuvą su vidaus degimo varikliu. Įdomu, kas aviacijos pasaulyje vyksta šiandien? Ką inžinieriai, mokslininkai kuria savo laboratorijose?“ – klausia „Mokslo sriubos“ savanoriai. Skaityti toliau

J.Stanaitis. Čempionatas (III) (0)

Pazaislio-koncertas-2-K100Devinta čempionato diena

Teisėjai skirdami maršrutą Pociūnai – Simnas – Liškiava – Paluknė – Pociūnai, suklydo, kadangi nuo Pociūnų iki Simno, buvo storas debesų sluoksnis, kuriame nebuvo jokios terminės veiklos (už kokių 30 km į rytus, kur nereikėjo skristi, danguje plaukė, kuo gražiausi, kamuoliniai debesys!), todėl . varžybininkai, tik sustartavę, nudribo į pievas ir pratimas nebuvo užskaitytas (varžybų taisyklės reikalaują, kad nors vienas sklandytuvas nuskristų 100 km!). Skaityti toliau

J.Stanaitis. Čempionatas (II) (2)

Sklandytojai su hermetiniais šalmais

Čia aprašyti sklandytojo Jokūbo patirti nuotykiai Lietuvos sklandymo čempionate, kuris kiekvienais metais vyksta Pociūnų aerodrome netoli Prienų. Beveik visi įvykiai paremti tikrais faktais. Vardai išgalvoti, išskyrus, dviejų, kurių tarp mūsų jau nėra, tai Gediminas ir Antanas.

Penkta čempionato diena

Penkta čempionato dieną, oras vėl buvo „ant ribos“, panašus kaip užvakar, tik dabar dar vystėsi audros. Skaityti toliau

J.Stanaitis. Čempionatas (I) (0)

Sklandytuvas Lietuva (Lak 12)

Čia aprašyti sklandytojo Jokūbo patirti nuotykiai Lietuvos sklandymo čempionate, kuris kiekvienais metais vyksta Pociūnų aerodrome netoli Prienų. Beveik visi įvykiai paremti tikrais faktais. Vardai išgalvoti, išskyrus, dviejų, kurių tarp mūsų jau nėra, tai Gediminas ir Antanas.

Vienas milijonierius, sklandytojas iš Anglijos kai susitikdavo šių eilučių autorių, visados sakydavo, kad pasaulyje jokia šalis negali prilygti pagamintų vokiškų sklandytuvų aerodinaminei kokybei, įskyrus Lietuvą  ir Lenkiją! Skaityti toliau

Kauno S.Dariaus ir S.Girėno aerodromo prieglobstyje įsikūrusi geriausių lakūnų kalvė (nuotraukos, video) (0)

Kauno aeroklubo nuotr.

Kaunas garsėja ne tik savo krepšinio komanda, geriausia arena Lietuvoje, naujausiu baseinu, bet ir savo aviatoriais. Aleksote įsikūręs S. Dariaus ir S. Girėno aerodromas savo tautai pagimdė ne vieną lakūną, pažymėjusį Lietuvą pasaulio žemėlapyje.

Aerodrome veikia virš 30 aviacinių organizacijų: pilotų mokyklos, parasparnininkų, oreivių, aviamodelistų klubai, akrobatinio skraidymo mokyklos. Dalis organizacijų yra tarptautinių aviacinių organizacijų padaliniai pabaltyje. Šioje vietoje treniruojasi ir pasirodymams bei varžyboms ruošiasi geriausi šalyje lakūnai. Aerodromas įtrauktas į labiausiai Skaityti toliau

Susisiekimo ministerijos politika varo kauniečius į neviltį (0)

Kauno oro uostas svarbus visai Lietuvai, tačiau Susisiekimo ministerija rodo išskirtinį dėmesį Vilniui, o Karmėlavoje puoselėti ambicingi planai liko neįgyvendinti. Nauji ministerijos atstovų svarstymai apie pigių skrydžių bendrovės „Ryanair“ veiklos suaktyvinimą Kauno oro uoste kol kas tik teoriniai.

Savivaldybė finansiškai prisideda prie valstybinės įmonės „Kauno aerouostas“ skrydžių rinkodaros, tačiau Kauno rajono žmonės negauna jokios grąžos. Prašėme ministerijos apšviesti į oro uostą vedančią magistralę, sutvarkyti šaligatvį, tačiau paramos nesulaukėme. Aš jau nekalbu apie žadėtą aplinkkelio nutiesimą, spartesnį darbo vietų kūrimą“, – kalbėjo Kauno rajono meras Valerijus Makūnas. Skaityti toliau