Žymos archyvas: komunikacija
Metas susigrąžinti bendražmogiškus grožio dėsnius? (0)
Rinkodaros ir komunikacijos žinovai gerai žino, kad vaizdiniai padeda atkreipti žmogaus dėmesį, perteikti ir sustiprinti perduodamą žiną. Tačiau jie pastebi, kad žmonės, gyvenantys žinių pertekliaus pasaulyje, išmoksta nepaisyti juos supančių regimų žinių.
Tad tenka kovoti už žmonių dėmesį, ieškant būdų išsiskirti žinių sraute. Taip aplinka prisipildo vaizdinių, kurie žmones patraukia šiurpindami ar net priversdami pasibjaurėti. Ką išties taip laimime ir į kokią ateitį tai mus veda?
Pažvelkime į vaizdinę komunikaciją, pasitelkdami meno psichologiją. Skaityti toliau
Muziejai šiuolaikinėje visuomenėje: žvilgsnis į ateitį (0)
Palangoje vyko Lietuvos muziejų asociacijos (toliau– LMA) organizuotas trijų dienų seminaras „Muziejai šiuolaikinėje visuomenėje: strateginės plėtros kryptys, tikslai, uždaviniai Lietuvos ir tarptautiniame kontekste“. Seminare dalyvavo per 70 šalies muziejų vadovų ir kultūros vadybininkų.
Seminare buvo pristatytos Lietuvos muziejų strateginių plėtros krypčių programos nuostatos ir supažindinta su tarptautiniu muziejų strateginės raidos kontekstu.
Šis seminaras surengtas įgyvendinant LMA projektą „Muziejai šiuolaikinėje visuomenėje: strateginės plėtros kryptys, tikslai, uždaviniai Lietuvos ir tarptautiniame kontekste“, Skaityti toliau
Piratavimas: kasdienių poreikių tenkinimas internete pažeidžiant autorių teises (0)
Spalio 9-16 d. vykstantis festivalis „In Latino“ dalijasi pokalbiu, aktualiu ne tik teisininkams ar kūrėjams, bet ir visiems dirbantiems meno, kultūros ar komunikacijos srityse.
„Nuosekliai daugėja ginčų dėl intelektinės nuosavybės teisės pažeidimų“, – sako Vilniaus universiteto Teisės fakulteto lektorius, advokatų kontoros „Borenius“ advokatas dr. Stasys Drazdauskas. Teigdama, kad Vakarų Europoje autorių teisių apsauga veikia ženkliai geriau jau Skaityti toliau
Kūrybinės industrijos – sparčiai augantis Lietuvos ekonomikos sektorius (0)
Per pastarąjį dešimtmetį kūrybos ekonomika virto viena iš prioritetinių sričių išsivysčiusiose šalyse – tai sąlygojo kūrybinių industrijų bendrųjų gamybos apimčių augimas. Tyrimai rodo, kad šio sektoriaus vaidmuo Lietuvos ekonomikoje taip pat sparčiai didėja.
Kūrybinės industrijos, kartais dar vadinamos kūrybos ekonomika, išreiškia menų susiliejimą su naujųjų medijų technologijomis bei žinių ekonomika. Tai sintetinė veikla, reikalaujanti meninių, vadybinių, interpretacinių gebėjimų, kultūros bei informacinių technologijų išmanymo. Kūrybinės industrijos apima tokius sektorius kaip reklama, meno vadyba, leidyba, fotografija, kinas, animacija, video žaidimai, programinė įranga, televizija ir radijas, interneto dizainas, autorinės teisės. Skaityti toliau