Žymos archyvas: Arūnas Bertašius

Ekspertai: Paviešinti algų vidurkiai klaidins ieškančius darbo (0)

Paskelbus Lietuvos bendrovių atlyginimų vidurkius, įmonių finansininkai negali suprasti, kaip gauti su tikrove prasilenkiantys skaičiai. Ekspertų teigimu, ši informacija klaidins žmones, nes pasitelkta metodika yra netinkama vertinti atlyginimų lygį įmonėje.

Pasak finansų analitiko Mariaus Dubnikovo, atlyginimų viešinimas būtų sveikintinas ir padėtų didinti skaidrumą, jeigu būtų nurodyti profesijų, o ne bendras įmonės vidurkis.

„Tokią sistemą turi skandinavai ir ji pasiteisina. Pavyzdžiui, Suomijoje galima pažiūrėti Skaityti toliau

A. Bertašius: Su mokesčių vengėjais kovos apkraudami darbu sąžiningus vežėjus (0)

kroviniu-pervezimsi-Rhenus-Karriere-nuotr

Seimo įteisinti elektroniniai važtaraščiai, kuriuos nuo kitų metų spalio bus privaloma  įregistruoti el. sistemoje dar iki krovininiam automobiliui pajudant į reisą, tik apkraus sąžiningas bendroves bereikšmiu darbu. Logistikos įmonės „Rhenus Svoris“ generalinis direktorius Arūnas Bertašius sako, kad tokios nuomonės laikosi visos transporto bendrovės ir jos nesupranta šio sprendimo ekonominės logikos. 

„Mokesčius surinkti reikia, bet daryti tai reikia protingai. Dauguma įmonių tuos mokesčius moka ir viską tvarkingai deklaruoja. Jos nori būti pažangios, stoja į asociacijas, ieško užsienio investicijų ir lygiuojasi į Europos kompanijas. Todėl niekas nesupranta, Skaityti toliau

A. Bertašius: Į naujus kelių mokesčius Baltarusijoje reikia reaguoti profesionaliai (1)

A. Bertašius | asmeninio archyvo nuotr.

Baltarusijai nusprendus apmokestinti daugiau kelių sunkiasvoriam transportui, Lietuvos vežėjai pradėjo nuogąstauti dėl būsimų nuostolių. „Tai yra perdėta reakcija, nes didesni mokesčiai turės įtakos visiems rinkos dalyviams vienodai ir netgi, jei kaštai būtų žymūs, paslaugos brangtų visiems klientams, bet rinka išliktų stabili“, – teigia Vokietijos kapitalo logistikos įmonės „Rhenus Svoris“ generalinis direktorius Arūnas Bertašius.

Pasak A. Bertašiaus, tai yra neįveikiama jėga ir nebus taip, kad viena įmonė dėl to nukentės, o kita ne. Vis daugiau kelių apmokestina ne tik Baltarusija ir Rusija Skaityti toliau