Mokslininkai tikisi, kad atrado Saulės sistemos dvynę (0)

EgzolpanetosEuropos Pietų Observatorijos 3,6 m teleskopu „La Silla“ observatorijoje (Čilė) atrasta, Banginio žvaigždyne aplink savo žvaigždę skriejanti planeta yra panaši į mūsiškį Jupiterį ir atstumas tarp žvaigždės ir to Jupiterio antrininko – beveik identiškas atstumui tarp mūsų Saulės ir mūsų Jupiterio. Visai gali būti, kad „La Silla“ observatorijoje (Čilė) atrasta Saulės sistema Nr. 2.

Gali būti, kad šįkart astronomams pavyko atrasti kaip tik tai, ko ieškoma jau daugybę metų. Jie skelbia atradę Saulės tipo geltonąją nykštukę, aplink kurią reikiamu atstumu skrieja Jupiterio „dvynys“. Šis daug vilčių teikiantis tandemas atrastas už 182 šviesmečių nuo Žemės, Banginio žvaigždyne.

Pagal dabartines planetų formavimosi teorijas, visai realu, kad žvaigždė HP 11915 kaip ir Saulė gali turėti mažesnių uolinių planetų, kurios dydžiu ir sudėtimi gali būti panašios į Marsą, Venerą ir Žemę.

Kol kas duomenys nėra laikomi labai patikimais, todėl tyrimą reiks patikrinti kitais teleskopais.

„Žemės Nr. 2 ir apskritai Saulės sistemos Nr 2. paieškos – vienas labiausiai jaudinančių dalykų astronomijoje.

Kategorijos: Astronomija ir kosmonautika, Mokslas, Naujienos | Žymos: , , .
Skaityti komentarusKomentavimo taisyklės