Žurnalistų etikos inspektorė Zita Zamžickienė trečiadienį Lietuvos gėjų lygai nurodė, kad socialinė reklama apie seksualines mažumas daro neigiamą poveikį nepilnamečiams, todėl turėtų būti ribojama, skelbia BNS.
Ekspertų grupės išvadoje nurodoma, kad vaizdo klipas apie seksualines mažumas turi neigiamą poveikį nepilnamečių emocinei, dvasinei, psichinei raidai bei sveikatai, pamatinių vertybių gyvenime tinkamam formavimuisi.
Išvados pateiktos po to, kai Lietuvos televizijos atsisakė rodyti vaizdo klipą, argumentuodamos, jog jis gali pažeisti Nepilnamečių apsaugos nuo neigiamo viešosios informacijos poveikio įstatymą.
Šis teisės aktas numato, kad nepilnamečiams kenkia ir turi būti ribojama tokia informacija, kuria niekinamos šeimos vertybės, skatinama kitokia, negu Konstitucijoje ir Civiliniame kodekse įtvirtinta, santuokos sudarymo ir šeimos kūrimo samprata.
Parašykite komentarą