Daugiausia vartotojų skundžiasi dėl elektrotechnikos, odos gaminių ir avalynės (0)

BataiValstybinė ne maisto produktų inspekcija prie Ūkio ministerijos 2013 m. III ketvirtį išnagrinėjo 632 vartotojų prašymus (skundus), iš jų 379 pagrįsti, 94 proc. vartotojų buvo apgintos jų teisės: 53,3 proc. atvejų – vartotojams pardavėjai grąžino sumokėtus pinigus, 11,3 proc. – netinkamos kokybės prekes ar paslaugas pakeitė tinkamos kokybės prekėmis ar paslaugomis, 10 proc. – neatlyginamai pašalino prekės trūkumus ar atlygino vartotojo išlaidas jiems ištaisyti, 2,1 proc. – sumažino prekės kainą, 1,8 proc. – sugadintą daiktą pakeitė lygiaverčiu, 15,5 proc. – priimtos kitos priemonės trūkumų pašalinimui.

Daugiausia inspekcija gavo vartotojų prašymų (skundų) dėl elektrotechnikos gaminių (32,6 proc.), odos gaminių ir avalynės (22,6 proc.), tekstilės gaminių (7,0 proc.), baldų ir baldinių medžiagų (5,4 proc.) bei autoserviso paslaugų (3,2 proc.).

Dėl gaminių ar paslaugų netinkamos kokybės kreipėsi 89,2 proc. vartotojų, dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių nevykdymo – 4 proc., dėl ženklinimo ir informacijos nepateikimo – 2,4 proc., dėl paslaugos teikėjo kaltės prarasto ar sugadinto daikto – 1,4 proc., dėl sutarties sąlygų nevykdymo – 0,6 proc., dėl saugos – 0,2 proc., dėl kitų priežasčių – 2,5 proc.

Kategorijos: Lietuvoje, Naujienos, Visi įrašai | Žymos: , , .
Skaityti komentarusKomentavimo taisyklės

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Reklama

Init


 

Dusodininkai

 

ethnic art.lt
Baltų šalelė